Indmeldelse i Dansk Folkebådsklub

Du bliver i tilmeldings-formularen blive bedt om navn, adresse, telefon og e-mail. E-mail bruger vi til at sende nyhedsbreve og information til medlemmerne. Det er også den e-mail du skal bruge, hvis du vil ændre dine medlemsoplysninger.

Hvis du er bådejer, bedes du oplyse om bådnummer og bådnavn, så båden kan blive opdateret i vores bådregister.

Foreign members use:

The formular you will see when pressing the “Tilmeld” button, will ask you for name, address, phone and e-mail. E-mail can be used to later update membership information.

You can pay the fee using below bank information:

Swift.BIC: JYBADKKK
IBAN: DK6050640001153825

Medlemsskab

Når din indbetaling er registreret, er du fuldgyldigt medlem, og umiddelbart efter sender vi en klubstander samt klubmærkater.

Problemer

Hvis du ikke har en e-mail, så kontakt venligst Bent Mallemuk Nielsen på telefon + 45 40703800

Tilmed dig her